مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-08بين الملل

آماده باش کامل سازمان امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین


رییس سازمان امنیت ملی عراق اعلام کرد که نیروهای این سازمان در آستانه اربعین امام حسین(ع) برای تامین امنیت زائران در آماده باش کامل به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان امنیت ملی عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که همزمان با نزدیک شدن به مراسم برای ایجاد بی ثباتی در این کشور به کار گیرد،  تاکید کرد.

الاسدی گفت: جلوگیری از اختلال امنیتی با کنترل شدید بغداد پایتخت عراق مرتبط است، زیرا بغداد مسیر عبور زائران برای رسیدن به حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی است.

 در پایان این بیانیه بر ضرورت ادامه پیگرد بقایای گروهک تروریستی و شکست خورده داعش که گهگاه درصدد دستیابی به یک پیروزی رسانه ای است، تاکید شده است.

الاسدی همچنین تاکید کرد که در  آستانه انتخابات عراق همه افسران و نیروهای این سازمان با بی طرفی نسبت به همه گروه های سیاسی مانع هر گونه دخالت در روند انتخاباتی می شوند.

پنجم مهر ماه امسال مصادف با اربعین است، تا قبل از شیوع کرونا همه ساله زائران حسینی از طریق مرزهای زمینی و هوایی با پای پیاده یا با استفاده از اتوبوس، قطار یا هواپیما خودشان را به نجف و پس از آن کربلا می رساندند.

اما امسال هم مانند سال گذشته، همه گیری کرونا سفر به عراق را برای زائران محدود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل سازمان امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین

آماده باش کامل سازمان امنیت ملی عراق برای مراسم اربعین