مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-08ورزشي

آموزش زیر بنای حقوق شهروندی است


امام جمعه ساوه آموزش را زیر بنای حقوق شهروندی دانست و گفت: اعتماد عمومی یکی از مهمترین سرمایه های کشور است و اگر اعتماد عمومی در جامعه حاکم نشود نمیتوان آنطور که باید ارتباط مناسبی بین مردم و مسئولین در جامعه برقرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ساوه که با موضوع ارائه محتوی معنوی و مذهبی، رفتار اجتماعی و ورزشی برای مهدهای کودک و همچنین بحث و بررسی آموزش حقوق شهروندی برگزار شد گفت: کودکان آینده سازان یک کشور هستند و بهترین فرصت برای آموزش از همان دوران کودکی خواهد بود.

  وی با بیان اینکه دوران مهد کودک زمان را یک نهاد قانونی و نه صرفا یک مجمع مشورتی دانست و عنوان کرد: این شورا مکانی برای سیاستگذاری در حوزه فرهنگ است و مصوبات آن لازم الاجرا خواهد بود لذا سیاست گذاری هایی که در حوزه فرهنگی انجام می شود باید با ساختار تبیین شده توسط این شورا همسان باشد.

  حسینی آموزش را زیر بنای حقوق شهروندی دانست و افزود: اعتماد عمومی یکی از مهمترین سرمایه های کشور است و اگر اعتماد عمومی در جامعه حاکم نشود نمیتوان آنطور که باید ارتباط مناسبی بین مردم و مسئولین در جامعه برقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش زیر بنای حقوق شهروندی است

آموزش زیر بنای حقوق شهروندی است