مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-08حوادث

2 کشته در واژگونی مرگبار موتورسیکلت در کاشمر


واژگونی یک دستگاه در موتورسیکلت در جاده کاشمر به خلیل آباد منجر به مرگ راکب و ترک نشین موتورسیکلت شد.

- سرگرد مهدی افتاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت که از ورودی غرب شهر کاشمر در حال خارج شدن بود، پس از ورود به جاده خلیل آباد با آیلند بتنی وسط بزرگراه برخورد و واژگون می شود.

فرمانده پلیس راه کاشمر ابراز کرد: به دلیل عدم استفاده راکب و ترک نشین از کلاه ایمنی، متأسفانه یک نفر از سرنشین موتورسیکلت درصحنه و یک نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی بابیان اینکه این دو سرنشین موتورسیکلت 24 و 23 سال داشتند، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه را عدم بروز این حادثه دل خراش عنوان کرد.

سرگرد افتاده با اشاره به اینکه به دلیل تردد احشام و حیوانات و باوجود یک طرفه بودن جاده کاشمر به خلیل آباد محدودیت سرعت در این مسیر اعمال شده است، یادآور شد: به منظور جلوگیری و کاهش تصادفات در این محور حداکثر سرعت از 110 کیلومتر به 95 کیلومتر کاهش یافته است، بنابراین انتظار می رود رانندگان وسایط نقلیه با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر تردد کنند.

وی بابیان اینکه در مسیر این جاده 15 کیلومتری تعداد زیادی روستا وجود دارد و بسیاری از ترددها به وسیله موتورسیکلت انجام می شود، افزود: راکبان موتورسیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته در واژگونی مرگبار موتورسیکلت در کاشمر

2 کشته در واژگونی مرگبار موتورسیکلت در کاشمر