مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-08سياسي

ضرورت توسعه همکاری و تعاملات دینی ایران و ارمنستان


عالیجناب گارگین دوم اسقف اعظم ارامنه در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان در ارمنستان با یادآوری رابطه و همزیستی تاریخی ایرانیان و ارامنه، - عالیجناب گارگین دوم اسقف اعظم ارامنه در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان در ارمنستان با یادآوری رابطه و همزیستی تاریخی ایرانیان و ارامنه، بر ضرورت تحکیم دوستی و توسعه همکاری و تعاملات دینی دو کشور تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در دیدار ظهوری، سفیر و سید حسین طباطبایی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با عالیجناب گارگین دوم اسقف اعظم ارامنه که در مقر اسقف اعظم در شهر اچمیادزین صورت پذیرفت، زمینه های همکاری و تعامل دینی ایران و ارمنستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گارگین دوم اسقف اعظم ارامنه به شرایط ناشی از جنگ اخیر اشاره و ابراز اطمینان کرد که ارامنه از این آزمون تاریخی نیز با سربلندی عبور خواهند کرد.

وی با یادآوری رابطه و همزیستی تاریخی ایرانیان و ارامنه، کشور ایران را دوست همیشگی ارمنستان معرفی و بر ضرورت تحکیم دوستی دو کشور در همه زمینه ها تأکید کرد.

سفیر کشورمان در ارمنستان نیز با ابراز خرسندی از ملاقات با رهبر دینی ارامنه، به موقعیت ارامنه به عنوان هموطنانی محترم و خوشنام اشاره کرد و زندگی آرام ارامنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه همکاری و تعاملات دینی ایران و ارمنستان

ضرورت توسعه همکاری و تعاملات دینی ایران و ارمنستان