مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-08ورزشي

نظام آموزشی ایران نیازمند انقلاب و تحول جدی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نظام آموزشی ایران برای تربیت صحیح فرزندان و آینده سازان نیازمند انقلاب و تحول جدی است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نظام آموزشی ایران برای تربیت صحیح فرزندان و آینده سازان نیازمند انقلاب و تحول جدی است.

حجت الاسلام عباس دانشی چهارشنبه 17 شهریورماه در هشتادوسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه که در دفتر امام جمعه و با دستور جلسه ارائه محتوای معنوی، مذهبی، رفتار اجتماعی و ورزشی برای مهد کودک ها و بحث و بررسی در خصوص آموزش و رعایت حقوق شهروندی برگزار شد، اظهار کرد: مهدکودک ها بیشتر جنبه اشتغال و کسب درآمد برای فارغ التحصیلان رشته های تربیتی داشته و رویکرد آموزشی ندارند.

با تغییر مدیریت مهدهای کودک از سازمان بهزیستی به وزارت آموزش و پرورش باید یک انقلاب در حوزه آموزشی صورت گیرد و جایی که از آن برای اشتغال بهره برداری می شود باید به یک مجموعه فرهنگی متعالی تبدیل شود.

وی تاکید کرد: نظام آموزش و پرورش در تربیت و پرورش نسل جامعه کنونی و گذشته و در طراز انقلاب اسلامی موفق عمل نکرده و باید در حوزه آموزشی انقلابی ایجاد شود.

وی خواستار تجمیع شیوه نامه ها و محتواهای آموزشی مهدکودک ها، مهدهای حوزه علمیه، مهدهای قرآنی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی ایران نیازمند انقلاب و تحول جدی است

نظام آموزشی ایران نیازمند انقلاب و تحول جدی است