مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-08دانش

علاقه مندی به زبان فارسی در دانشگاه بلگراد


در جریان بازدید سرپرست رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در صربستان از دانشگاه بلگرداد گفته شد: به رغم تشکیل کلاس های مجازی، همچنان علاقه مندی به یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان انتخابی وجود داشته و زبان فارسی یکی از پرمخاطب ترین واحدهای درسی این دانشگاه است.

- در جریان بازدید سرپرست رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در صربستان از دانشگاه بلگرداد گفته شد: به رغم تشکیل کلاس های مجازی، همچنان علاقه مندی به یادگیری زبان فارسی به عنوان زبان انتخابی وجود داشته و زبان فارسی یکی از پرمخاطب ترین واحدهای درسی این دانشگاه است.

به‬ گزارش‬ ایسنا به نقل از روابط‬ عمومی‬ بنیاد‬ سعدی، ‬ محمدتقی بختیاری، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در صربستان، از جلسه آزمون زبان فارسی در دانشگاه بلگراد بازدید کرد.

او در این بازدید با تعدادی از دانشجویان زبان فارسی گفت وگو کرد و ضمن ابراز خرسندی از حضور پرتعداد دانشجویان علاقه مند به یادگیری زبان فارسی در این دانشگاه اظهار کرد: علاقه مندی نسل جوان و دانشگاهی به یادگیری زبان فارسی، فرصت بسیار مغتنمی برای آشنایی آن ها با تاریخ، فرهنگ و واقعیات امروز ایران اسلامی است و بی تردید این اهداف با حضور پرتعداد دانشجویان در کلاس های آموزش زبان فارسی محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندی به زبان فارسی در دانشگاه بلگراد

علاقه مندی به زبان فارسی در دانشگاه بلگراد