مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-08ورزشي

بازسازی اعتماد عمومی در گرو آشنایی مردم با حقوق شهروندی است


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه بازسازی اعتمادی عمومی شعار نیست و باید در سطح جامعه عملیاتی شود، گفت: بازسازی اعتماد عمومی در گرو آشنایی بیشتر مردم با حقوق شهروندی است.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه بازسازی اعتمادی عمومی شعار نیست و باید در سطح جامعه عملیاتی شود، گفت: بازسازی اعتماد عمومی در گرو آشنایی بیشتر مردم با حقوق شهروندی است.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی چهارشنبه 17 شهریورماه در هشتادوسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه که در دفتر امام جمعه و با دستور جلسه ارائه محتوای معنوی، مذهبی، رفتار اجتماعی و ورزشی برای مهد کودک ها و بحث و بررسی در خصوص آموزش و رعایت حقوق شهروندی برگزار شد، اظهار کرد: کودکان سرمایه های آینده هستند و دوران مهدکودک بهترین فرصت برای آموزش و تربیت صحیح است.

وی در ادامه خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان مهدکودک شد تا با فعالیت موثر و در سایه نظارت دقیق فعالیت های آموزشی و تربیتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک نهاد قانونی است، بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی صرفا یک مجمع مشورتی نیست بلکه یک شورای سیاستگذاری در حوزه فرهنگ بوده و مصوبات آن لازم الاجراست و باید سیاست گذاری های فرهنگی با ساختاری که این شورا تبیین می کند، تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی اعتماد عمومی در گرو آشنایی مردم با حقوق شهروندی است

بازسازی اعتماد عمومی در گرو آشنایی مردم با حقوق شهروندی است