مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-08سياسي

زمینه آزادی 42 نفر از مددجویان ندامتگاه زنان فراهم شد


با تشکیل کمیته پایش در دادگستری اقدامات خوبی انجام شده اما لازم است قضات از تمام تخفیفات و ارفاقات قانونی برای کمک به آزادی زندانیان واجد شرایط استفاده کنند.

- ، محمدجواد حشمتی مهذب که به همراه عباداله میرزایی مطلق معاون قضایی رییس کل دادگستری در امور زندان ها، محسن مقدسی بازرس ویژه و بیست نفر از دادستان قضات شعبات مختلف استان تهران از ندامتگاه زنان بازدید می نمود، افزود: تخفیفات قضایی متعددی در قانون پیش بینی شده و اگر موانعی وجود دارد معرفی و راهکار آن ارائه گردد تا بخصوص در بحث رسیدگی به اعسار و درخواست پابند الکترونیکی سریع تر عمل شود.

رییس دادگستری استان تهران ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه کارکنان ندامتگاه زنان و قضات ناظر گفت: نظم انضباط در این مرکز مشهود است و امور به درستی مدیریت می شود و امیدواریم جمعیت کیفری زنان که بحمدالله زیاد نیست بسیار کمتر شده، هر مددجوی واجد شرایطی آزاد و به کانون خانواده بازگردد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور مستمر قضات در زندان ها به ویژه ندامتگاه زنان اظهار داشت: نیکوکاران و خیرین که در راه رضای خدا و به صورت گمنام برای یاری درمانگاه از مال خویش گذشته و انفاق می کنند ظرفیت های الهی هستند و می توانند کمک مؤثری به مجموعه زندان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 42 نفر از مددجویان ندامتگاه زنان فراهم شد

زمینه آزادی 42 نفر از مددجویان ندامتگاه زنان فراهم شد