مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-08سياسي

اجاره ویلا در ارتفاعات ماسال


اگر بودجه قابل قبولی را برای سفر به ماسال کنار بگذارید و نسبت به اجاره ویلا در ماسال اقدام کنید، از زیبایی های دیگر این منطقه لذت خواهید برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، خطه شمال ایران منطقه ای زیبا، اسرارآمیز و تاریخی است که از سال های دور تا به امروز میزبان مسافران مختلفی بوده است.

استان های گیلان، مازندران و گلستان امروزه به دلیل طبیعت زیبای خود، ساحل دریا و پلاژهای تفریحی خود شهره خاص و عام هستند.

با این وجود منطقه شمال ایران اسرار زیادی را در خود نهان کرده است که بسیاری از آن ها شناخته شده اند و برخی نیز تا به امروز سر به مهر باقی مانده اند.

در کنار مسافرانی که هرساله برای گردش راهی شمال می شوند، عده ای از گردشگران نیز با هدف کشف رازهای طبیعت این منطقه را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

به همین دلیل شهرهای قدیمی استان های گیلان و مازندران همچون ماسال، رشت، انزلی و چالوس هرساله میزبان هزاران مسافر هستند و تقاضا برای اجاره ویلا و سوییت در آن ها رو به افزایش است.

ماسال، بهشت گمشده اما شناخته شده! مناطق کوچکی که به واسطه طبیعت زیبای خود بین خاص و عام شهرت دارند، معمولا با القابی همچون بهشت گمشده یاد می شوند.

در معرفی ماسال باید گفت که این شهر جزو بکرترین بهشت های گمشده ایران است که هجوم مسافران و گردشگران طی دو دهه اخیر، سبب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ویلا در ارتفاعات ماسال

اجاره ویلا در ارتفاعات ماسال