مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-08ورزشي

قراردادهای چند میلیاردی با بازیکنان نیمکت نشین فصل گذشته لیگ برتر


شنیده ها از باشگاه آلومینیوم از عقد قراردادهای میلیاردی آن هم نه برای بازیکنان تأثیرگذار، بلکه بازیکنان درجه چندم و حتی نیمکت نشین در فصل قبل و بازیکنانی که قرارداد میلیونی داشتند حکایت دارد.

- خبرگزاری فارس ـ سیدعلی بنی جمالی؛ با تعیین مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که به وسیله کودتای ورزشی و حمایت مافیای فوتبال در اراک انجام شد محرابی که در دوره قبلی مدیریت خود نشان داده بود هیچ تعاملی با رسانه ها و خبرنگاران ورزشی جز عده معدودی که منافعی در باشگاه داشتند ندارد و در طول مدیریت خود حتی نشستی با خبرنگاران برگزار نکرد، به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

محرابی مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم با به دست گرفتن سکان باشگاه، در حالی رسول خطیبی را برای مدت دو سال به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد که وی در فصل قبل رقابت های لیگ برتر بعد از 15 بازی به شکل غیر منتظره آلومینیوم را رها کرد و به تبریز رفت که همین مسئله باعث ایجاد اختلاف بین این مربی و مسئولان وقت این باشگاه شد.

در فصل قبل رقابت ها خطیبی نیز هیچ تعاملی با رسانه ها و خبرنگاران نداشت و در طول مدت هدایت تیم آلومینیوم در هیچ نشست خبری بعد از مسابقات شرکت نکرد و یا بسیار محدود حضور یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای چند میلیاردی با بازیکنان نیمکت نشین فصل گذشته لیگ برتر

قراردادهای چند میلیاردی با بازیکنان نیمکت نشین فصل گذشته لیگ برتر