مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-08اقتصادي

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان مهریز در صورت تخصیص اعتبار


مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ 445 میلیارد ریال اعتبار دولتی و خیری برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز جذب شده است.

- ایسنا/یزد مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ 445 میلیارد ریال اعتبار دولتی و خیری برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز جذب شده است.

سیدرسول محسن زاده در جریان بازدید دکتر محمدرضا وفایی نسب معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد از طرح توسعه بیمارستان مهریز با اشاره به فوریت و ضرورت تکمیل این طرح، گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ 445 میلیارد ریال اعتبارات دولتی و خیری برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان جذب شده است.

وی افزود: با توجه به این که خیرین گرامی مساعدت های خوبی را برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان انجام داده اند، امیدواریم با تخصیص مابقی هزینه از محل اعتبارات دولتی و خیری در سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح باشیم.

محسن زاده یکی از مشکلات پیش رو برای راه اندازی این طرح را تامین نیروی انسانی آن، عنوان کرد: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برای تامین و اخذ مجوز جذب نیروی انسانی قول مساعدت داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان مهریز در صورت تخصیص اعتبار

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان مهریز در صورت تخصیص اعتبار