مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-08اقتصادي

حمایت سازمان صمت خراسان رضوی از تشکیل پنجره واحد خدمات رسانی تجارت خارجی


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این سازمان حمایت همه جانبه خود را از تشکیل پنجره واحد خدمات رسانی با مدیریت واحد در زمینه تجارت خارجی در پایانه مرزی افغانستان اعلام می نماید.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این سازمان حمایت همه جانبه خود را از تشکیل پنجره واحد خدمات رسانی با مدیریت واحد در زمینه تجارت خارجی در پایانه مرزی افغانستان اعلام می نماید.

جواد خزاعی در جلسه کمیته پایش تجارت خارجی استان که به صورت ویدئوکنفرانس با شرکت حداکثری اعضای جلسه در روز سه شنبه 1400/06/16 برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت خارجی که یکی از هدف گذاری های آن رسیدن به افق صادراتی 70 میلیارد دلار است، پایانه مرزی افغانستان به عنوان یکی از پایانه های اصلی صادرات کشور می تواند جایگاه ویژه ای در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به این امر سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی حمایت همه جانبه خود را از تشکیل یک پنجره واحد خدمات رسانی تجاری که مانند مرکز خدمات سرمایه گذاری، نمایندگان تام الاختیار دستگاه های ذی ربط در آن مستقر شده و خدمات رسانی مورد نیاز را تسهیل و تسریع نماید، اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان صمت خراسان رضوی از تشکیل پنجره واحد خدمات رسانی تجارت خارجی

حمایت سازمان صمت خراسان رضوی از تشکیل پنجره واحد خدمات رسانی تجارت خارجی