مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-08بين الملل

بررسی روند حمل ونقل در مرزهای ایران و ترکمنستان


رییس اداره ترانزیت و حمل ونقل بین المللی راهداری گلستان گفت: نشست مجازی دو جانبه بین جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان به صورت ویدئوکنفرانس در خصوص بررسی روند تردد جاده ای از مرزها دو کشور ایران و ترکمنستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره ترانزیت و حمل ونقل بین المللی راهداری گلستان گفت: نشست مجازی دو جانبه بین جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان به صورت ویدئوکنفرانس در خصوص بررسی روند تردد جاده ای از مرزها دو کشور ایران و ترکمنستان برگزار شد.

عبدالحمید قوچاقی اظهار کرد: با توجه به شیوع جهانی کرونا ویروس، کشور ترکمنستان با اعمال محدودیت هایی تردد ناوگان جاده ای به خاک این کشور را تنها از دو مرز محدود ساخته است و امکان تردد از مرز اینچه برون را در دستور بررسی دارد.

هرچند در دو مرز سرخس و لطف آباد با تعویض تریلر، محمولات صادراتی و ترانزیتی و واردات در حال انجام است.

وی افزود: به این جهت نشست هم اندیشی با مسئولین ذی ربط دو کشور برگزار شد تا تصمیماتی در خصوص ازسرگیری تردد جاده ای در قلمرو این کشورها به مانند شرایط قبل از شیوع کرونا صورت گیرد.

قوچاقی بیان کرد: بازگشایی مجدد مرز اینچه برون همانند ظرفیت های مرز سرخس و لطف آباد از موارد ذکر شده در این جلسه بود که می تواند در تسهیل و توسعه و افزایش تعاملات تجاری و حمل ونقلی در شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند حمل ونقل در مرزهای ایران و ترکمنستان

بررسی روند حمل ونقل در مرزهای ایران و ترکمنستان