مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-08سياسي

پایان عملیات تصفیه خانه جدید آب قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از پایان عملیات تصفیه خانه آب قم و بازگشت به حالت عادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی که امروز در ستاد استانی مبارزه با کرونا سخن می گفت با اشاره به برگزاری جلسه روز شنبه هفته جاری برای مرور جزییات این طرح گفت: طبق برنامه زمان بندی در نظر گرفته شده قرار بود تا عملیات اتصال تصفیه خانه دوم شهر قم به مدار حداکثر طی 24 و حداقل طی 15 ساعت انجام شود.

وی اضافه کرد: البته برخی اطلاع رسانی های انجام شده به قطع آب شهر در این ساعات اشاره داشت، در حالی که قطع آب تصفیه خانه به منزله قطع آب شهر نیست و در این مدت از پشتوانه مخازن موجود و چاه های آب استفاده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم سپس افزود: خوشبختانه این عملیات از ساعت 6 صبح دیروز آغاز و در طی 14 ساعت یعنی در ساعت 20 روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه به اتمام رسید.

وی با بیان این که در این 14 ساعت مشکلی در نقاط مختلف شهر احساس نشد بیان کرد: اتصال جریان اصلی آب در حالی از ساعت 20 روز گذشته انجام شد که همچنان امکان استفاده از مخازن آب وجود داشت.

بهشتی با تشکر از دست اندرکاران و پیمانکار پروژه یادآور شد: البته برنامه ریزی اضطراری هم درباره این عملیات صورت گرفته بود تا در صورت عدم پیشرفت پروژه تا ظهر دیروز، تصمیمات خاص درباره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات تصفیه خانه جدید آب قم

پایان عملیات تصفیه خانه جدید آب قم