مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-08ورزشي

ثبت قرارداد 14 کشتی گیر مازندرانی در سازمان لیگ برای جام یادگار امام


نمایندگان مازندران در لیگ برتر کشتی با حضور در سازمان لیگ کشتی، با تعدادی از کشتی گیران برای حضور در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام(ره) سال 1400 قرارداد به امضاء رساندند.

- خبرگزاری فارس مازندران-سرویس ورزشی بنا بر اعلام مسؤولان سازمان لیگ کشتی، نمایندگان سه تیم فولادین ذوب آمل ، ستارگان ساری و خراسان جنوبی با حضور در سازمان لیگ کشتی، با تعدادی از کشتی گیران برای حضور لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام(ره) سال 1400 قرارداد به امضاء رساندند.

بر این اساس محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل، احسان قلی زاده و سید داود زارعی به تیم کشتی آزاد خراسان جنوبی و صابر خانجانی به تیم کشتی آزاد ستارگان ساری پیوستند.

همچنین علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم نیز با تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل قراداد امضاء کردند.

بنا بر اعلام مسؤولان سازمان لیگ 6 کشتی گیر دیگر نیز نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده اند که تا ارائه رضایت نامه از سوی هیئت کشتی مربوطه، قرارداد آن ها نهایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت قرارداد 14 کشتی گیر مازندرانی در سازمان لیگ برای جام یادگار امام

ثبت قرارداد 14 کشتی گیر مازندرانی در سازمان لیگ برای جام یادگار امام