مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-08سياسي

فوق العاده مناطق جنگی برای کارکنان مناطق عملیاتی اعمال شود


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس دستورالعمل اجرایی بندهای(ث)و(ج)ماده (112) قانون برنامه ششم،اعطای فوق العاده مناطق عملیاتی و یک طبقه شغلی بالاتر برای کارکنان رسمی و پیمانی برای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بر .

- ایسنا/ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس دستورالعمل اجرایی بندهای(ث)و(ج)ماده (112) قانون برنامه ششم،اعطای فوق العاده مناطق عملیاتی و یک طبقه شغلی بالاتر برای کارکنان رسمی و پیمانی برای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بر اساس محدوده اعلامی ستاد کل نیروهای مسلح باید اجرا شود.

علی اکبر بسطامی در جلسه اعضای فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با قاضی زاده هاشمی، اظهار کرد: نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده و جانباز شد و به برکت این خون های مطهر، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و امروز رسیدگی به ایثارگران یک اولویت اساسی برای همه مسئولان است و باید در جهت رفع مشکلات عدیده آن ها تلاش کرد.

نماینده مردم ایلام در خصوص مشکلات عدیده ایثارگران و عدم اعمال بند د تبصره 20 قانون بودجه 1400 در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شاغل ایثارگر گفت: جلسات متعدد و رایزنی های فراوانی در این خصوص صورت گرفته و هم اکنون با روی کارآمدن دولت انقلابی و ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق العاده مناطق جنگی برای کارکنان مناطق عملیاتی اعمال شود

فوق العاده مناطق جنگی برای کارکنان مناطق عملیاتی اعمال شود