مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-08اجتماعي

توضیحات آموزش و پرورش فارس در خصوص انتشار یک فیلم


توضیحات آموزش و پرورش فارس در خصوص انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی که در آن پدر یک دانش آموز به دلیل ثبت نام نشدن فرزندش، اقدام به سوزاندن تقدیرنامه ها و توهین به مسئولان می کند.

- ، طی روزهای اخیر، فیلمی از سوزاندن برگه و لوح های سپاس و قدردانی یک دانش آموز توسط پدرش در حیاط یکی از مدارس شهرستان مرودشت، در شبکه های اجتماعی منتشر و بازنشر شد و به دنبال آن آموزش و پرورش فارس، توضیحاتی را پیرامون ادعاهای مطرح در فیلم و روند قانونی ثبت نام دانش آموزان خصوصاً در مدارس شاهد، ارائه کرد و این توضیحات را برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار داده است.

در توضیحات روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، با اشاره به اینکه بخشی از ظرفیت مدارس شاهد، در قالب قوانین و مقررات و با درنظر گرفتن شرایطی به سایر دانش آموزان اختصاص می یابد، آمده است: با توجه به استقبال اولیا از این مدارس و ظرفیت محدود آن و برای جلوگیری از تضییع حقوق و حق برابر تحصیل دانش آموزان در این مدارس، وزارت آموزش و پرورش اقدام به تعیین شرایط و ضوابط کرده است.

بر اساس توضیحات آموزش و پرورش فارس، دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس شاهد ابتدا باید در سامانه ای مدارک امتیاز آور خود را شامل کسب رتبه در مسابقات و فعالیت های مختلف دوران تحصیل را بارگذاری کند تا پس از آن به ترتیب نمره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آموزش و پرورش فارس در خصوص انتشار یک فیلم

توضیحات آموزش و پرورش فارس در خصوص انتشار یک فیلم