مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-08اقتصادي

انواع منهول پلی اتیلن


منهول که به آن آدم رو نیز گفته می شود، یک تونل یا گودال عمودی است که چند خط فاضلاب ورودی و خروجی زیر زمینی را به هم وصل می کند و دسترسی به خطوط فاضلاب های طولانی و تاسیسات و شبکه های انتقال فاضلاب شهری و خانگی را آسان می نماید.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایپ ایران، منهول در لوله کشی های مربوط به گاز، آب، فیبرهای نوری، مخابرات، برق و .

نیز استفاده می شود و جنس های مختلفی دارد و از متریالهای گوناگونی اعم از سنگ، آجر، بتن، پلاستیک، پلی اتیلن، کامپوزیت یا فایبرگلاس ساخته می شود که در این مقاله ما در مورد منهول پلی اتیلن صحبت می کنیم.

منهول پلی اتیلن از پلی اتیلن تک جداره (روتاری) یا پلی اتیلن دو جداره (اکستروژن) ساخته می شود و قطرهای متفاوتی دارد و ارتفاع آن از 50 سانتی متر تا 13 متر، قابل تنظیم می باشد.

امروزه در اروپا بیش از 80 درصد منهول های استفاده شده، منهول پلی اتیلن می باشد و در ایران استفاده از این نوع منهول در حال افزایش است و سیر صعودی دارد.

ویژگی ها و مزیتهای خاص و فوق العاده منهول پلی اتیلن باعث شده است از آن در صنعت آب و فاضلاب بیشتر استفاده شود و بازدهی خوبی داشته باشد.

انواع منهول پلی اتیلن منهول پلی اتیلن از نظر کاربرد، جنس بدنه و شکل ظاهری به 3 دسته کلی تقسیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع منهول پلی اتیلن

انواع منهول پلی اتیلن