مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-08سياسي

غایت طرح هنری قرآنی 1455 تربیت هنرمندان قرآنی با تولیدات اثرگذار در جامعه است


معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با اشاره به اینکه بخش هنر در طرح قرآنی 1455 امسال برای اولین بار است که برگزار می شود، گفت: غایت این بخش تربیت هنرمندان قرآنی با تولیدات اثرگذار در جامعه است.

- معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با اشاره به اینکه بخش هنر در طرح قرآنی 1455 امسال برای اولین بار است که برگزار می شود، گفت: غایت این بخش تربیت هنرمندان قرآنی با تولیدات اثرگذار در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سعادتی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به اینکه طرح هنری قرآنی 1455 امسال برای اولین بار است که برگزار می شود، اظهار کرد: در سنوات گذشته بخش مفاهیم، به صورت مکتوب برگزار می شد اما امسال با توجه به ظرفیت گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی ایران قوی در سال 1399، به پیشنهاد شبکه قرآن و عترت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بنا شد تا از ظرفیت کانون ها و هنرمندان مسجد در غنابخشی و ارتقای محتوای طرح از طریق هنر وابزارهای هنری استفاده شود.

افزود: در این راستا هیات اندیشه ورز تشکیل شد و از آنجایی که فرصت چندانی در اختیار نداشتیم در قالب رشته هنری از جمله فیلم کوتاه، عکس نوشت، خوشنویسی، نقاشی، پوستر و .

با هدف ارایه مفاهیم قرآنی به زبان هنر و توجه به اقتضائات مخاطبان امروز که عموما از نسل نوجوان و جوان هستند کار را آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غایت طرح هنری قرآنی 1455 تربیت هنرمندان قرآنی با تولیدات اثرگذار در جامعه است

غایت طرح هنری قرآنی 1455 تربیت هنرمندان قرآنی با تولیدات اثرگذار در جامعه است