مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-07اقتصادي

پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری(مرخصی زایمان)


مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در بخشنامه ای از سوی معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ،پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری( مرخصی زایمان) به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی، حمید ابراهیمی اظهار کرد: به منظور بهینه سازی فرایندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری،در بخشنامه ای از سوی معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ،پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری( مرخصی زایمان) به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: در بخشنامه صادر شده از سوی معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد واحدهای اجرایی این سازمان پس از ارایه درخواست و ارسال مدارک دریافت کمک بارداری(مرخصی زایمان) از سوی بیمه شده و به محض ارسال لیست حق بیمه مربوطه با رعایت ضوابط مقرر در بند 9 ماده 2 و ماده67 قانون تامین اجتماعی نسبت به صدور سند پرداخت مرخصی زایمان به صورت ماهانه اقدام می شود.

وی ادامه داد: همچنین افراد این فرایند را تا پایان مدت مرخصی زایمان ادامه داده و از موکول کردن پرداخت تعهد مذکور به اتمام دوره مرخصی زایمان خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری(مرخصی زایمان)

پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری(مرخصی زایمان)