مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-07پزشكي

قارچ سیاه ارتباطی با شیوع کرونا ندارد/ تهدیدی جدی برای دیابتی ها/


به گفته یک پزشک فوق تخصص عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، قارچ سیاه ارتباطی با شیوع کروناویروس ندارد، تاکید کرد که مبتلایان به نقص سیستم ایمنی بیشتر در معرض ابتلا به قارچ سیاه هستند.

- ایسنا/فارس به گفته یک پزشک فوق تخصص عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، قارچ سیاه ارتباطی با شیوع کروناویروس ندارد، تاکید کرد که مبتلایان به نقص سیستم ایمنی بیشتر در معرض ابتلا به قارچ سیاه هستند.

اورنگ ایلامی سه شنبه 16 شهریور در خصوص بیماری قارچ سیاه به خبرنگاران گفت: این بیماری به دلیل تغییراتی که در سیستم تنفسی، بینی و چشم افراد به حالت لکه های سیاه رنگ ایجاد می کند که به صورت عامیانه قارچ سیاه نامیده می شود.

معاون درمان علوم پزشکی شیراز ضمن تاکید بر لزوم پرهیز کامل از مصرف خودسرانه دارو برای درمان قارچ سیاه، هشدار داد: مصرف داروهایی نظیر کورتون و دگزامتازون با دوز بالا و کاهش سطح ایمنی بدن، موجب ابتلا به قارچ سیاه می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: موکورمایکوزیس یا قارچ سیاه بیماری نادری است که از گذشته وجود داشته و ارتباطی به ویروس کرونا ندارد.

در نقاط پرگرد و غبار تردد نکنید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبتلایان دیابت و دیگر گروه های در معرض خطر قارچ سیاه توصیه کرد تا از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارچ سیاه ارتباطی با شیوع کرونا ندارد/ تهدیدی جدی برای دیابتی ها/

قارچ سیاه ارتباطی با شیوع کرونا ندارد/ تهدیدی جدی برای دیابتی ها/