مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-07حوادث

زمین خوار 2 هزار میلیارد ریالی در البرز دستگیر شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از کشف زمین خواری به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در حاشیه آزادراه تهران - کرج خبر داد.

- ، سرهنگ مهدی افشاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصرف مساحت قابل توجهی از اراضی اطراف آزادراه تهران - کرج توسط یکی از زمین خواران مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های مأموران محرز شد که متهم با اطلاع از بلاصاحب بودن و فوت صاحب یک قطعه زمین به مساحت 5 هزار و 290 متر با جعل سند آنها را دیوارکشی کرده و به مدت 10 سال آن را چند نفر اجاره داده که از این اقدام حدود 20 میلیارد ریال سود کسب کرده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهم به زمین خواری و تصرف به اراضی غیر، یادآور شد: کارشناسان ارزش زمین خواری کشف شده را بیش از 2 هزار میلیارد ریال برآورد کردند.

افشاری با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار این پلیس قرار دارد، از هموطنان درخواست کرد که در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خوار 2 هزار میلیارد ریالی در البرز دستگیر شد

زمین خوار 2 هزار میلیارد ریالی در البرز دستگیر شد