مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-07اقتصادي

تعاونی های قم مطالبه گر و برنامه محور عمل کنند


استاندار قم پیگیری اجرایی شدن سند توسعه ملی تعاون را مهم خواند و تصریح کرد: تعاونی های استان باید به صورت مطالبه گر و برنامه محور عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر ملی و افتتاح همزمان 268 طرح تعاونی در سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اشاره به حمایت های مدیریت استان از تعاونی ها اظهار کرد: مدیران تعاونی های استان باید مطالبه گر و برنامه محور عمل کنند تا تقویت شوند.

وی با تأکید بر استفاده از فرصت های قانونی برای شکوفایی تعاونی ها بیان کرد: باید فرصت های قانونی در بخش تعاون احصاء شده و برای اقدامات حمایتی در این عرصه، از ظرفیت های مسؤولان ارشد استان بهره گرفته شود.

استاندار قم پیگیری اجرایی شدن سند توسعه ملی تعاون را در دستور کار مسؤولان و مدیران تعاونی ها دانست و افزود: تحقق این سند، جهش در حوزه تعاون را به دنبال خواهد داشت.

وی سپس به سیاست دولت جدید برای توسعه و ساخت مسکن توجه داد و اضافه کرد: تعاونی ها در راستای اجرای این سیاست می توانند به عنوان بازوی اجرایی نقش آفرینی کنند.

همچنین در این مراسم از مدیران تعاونی های برتر استان قم با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های قم مطالبه گر و برنامه محور عمل کنند

تعاونی های قم مطالبه گر و برنامه محور عمل کنند