مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-07پزشكي

مزایایی کتاب و کتاب خوانی


کتاب و کتاب خوانی در زندگی چه نقشی دارد؟ با ما همراه شوید تا پاسخ لازم را دریافت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیستک، پرشدن دنیای این روزهای ما از تکنولوژی ، ما را چنان به خود درگیر کرده که باعث کم رنگ شدن نقش کتاب و کتاب خوانی در خانواده های ما شده است.

این در حالی است که غفلت از فواید کتاب و کتاب خوانی ما را از مزیت هایی همچون کسب علم و دانش، بهبود فعالیت های مغزی (دوری از زوال عقل و پیشگیری از بیماری آلزایمر)، کاهش استرس، بهبود حافظه و همچنین مهارت تفکر انتقادی محروم می نماید و در ضمن فوایدی مانند تقویت واژگان و افزایش گنجینه لغات مغز، بهبود مهارت ارتباط، بهبود مهارت نوشتن و بهبود مهارت تمرکز از ویژگی هایی است که کتاب و کتاب خوانی برای ما به ارمغان می آورد.

جنبه هایی همانند ایجاد سرگرمی سالم و ارزان، ایجاد انگیزه برای زندگی های پر چالش امروز، بهبود سلامت، بهبود اخلاق و بالا رفتن اعتماد به نفس و خلاقیت از ویژگی هایی است که هر عقل سلیمی آن را برای خود و فرزندان خود خواستار است که همگی این ویژگی ها مرهون اهمیت دادن به کتاب و کتاب خوانی است.

در این راستا، در ادامه شما را با چگونگی ترغیب خود و دیگران به کتاب و کتاب خوانی و انتخاب صحیح کتاب و ساعات مناسب مطالعه و روش های دسترسی آسان به انواع کتاب ها از طرق مختلف آشنا می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایایی کتاب و کتاب خوانی

مزایایی کتاب و کتاب خوانی