مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-07سياسي

مراسم پنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد «البرز» مجازی برگزاری شود


مراسم پنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد «البرز» برای نخستین بار تنها با حضور شش دانشمند منتخب و به صورت مجازی برگزار می شود.

- ، حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز، عصر امروز در نشست خبری پنجاه و نهمین جایزه بنیاد البرز که در هتل بزرگ ارم برگزار شد، اظهار داشت: شیوه اجرایی بنیاد فرهنگی البرز بر اساس نیت واقف، سالانه دو مراسم را پایه گذاری و اجرا می کند که نخستین مراسم آن مربوط به تقدیر و تجلیل از نخبگان در سطح دانشگاهیان، حوزویان، مخترعان و دانشمندان است که مراسم روز جمعه 19 شهریورماه اختصاص به بخش نخست یعنی پنجاه و نهمین جایزه البرز دارد و مراسم دوم تحلیل از نخبگان دانش آموزی است.

ارشدی با اشاره به اینکه مراسم سال 1400 نسبت به مراسم های سالهای گذشته تغییراتی داشته است، عنوان کرد: این تغییرات شامل بازنگری در ساختار دبیرخانه جایزه البرز است.

برای مثال در این دبیرخانه، شورای سیاستگذاری جایزه البرز که متشکل از تعدادی از دانشمندان و نخبگان است، ایجاد شده و دیگر مربوط به دبیرخانه و هیئت انتخاب و داوری می شود که متشکل از چهره های نخبگانی است.

وی افزود: برای نخستین بار مراسم اهدای جایزه البرز به دلیل شرایط کرونایی کشور، کشور، به صورت استودیویی و صرفاً با حضور 6 نفر از دانشمندان منتخب برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد «البرز» مجازی برگزاری شود

مراسم پنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد «البرز» مجازی برگزاری شود