مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-07اقتصادي

ایده سبز 2 جوان ریگانی برای کمک به سرسبزی منطقه


دو جوان ریگانی که به شغل شریف کشاورزی مشغول هستند، با فکر راه اندازی گلخانه تولید انواع گل های زینتی و نهال مرکبات ضمن تأمین نهال مورد نیاز شهرستان گامی بلند در جهت سرسبزی منطقه و کاهش خسارات طوفان برداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، راه اندازی یک گلخانه 150 متر مربعی در دل کویر که به سرسبزی منطقه نیز انجامیده، با همت و سرمایه شخصی دو جوان کشاورز ریگانی با هزینه شخصی 150 میلیون تومان و اهدای زمین از سوی شهرداری به سرانجام رسیده است.

این گلخانه در تولید انواع گل های زینتی بومی، گل های آپارتمانی و نیز نهال مرکبات فعالیت دارد و صاحبانش می گویند آمادگی دارند تمامی نهال بومی منطقه را برای دهیاری ها و روستاهای شهرستان ریگان تامین کنند.

 فرماندار ریگان به همراه برخی دیگر مسؤولان امروز از این گلخانه بازدید کردند و در جریان فعالیت های آنان قرار گرفتند.

امین باقری فرماندار ریگان در جریان بازدید از این گلخانه گفت: ریگان از شهرستان های کویری استان است که طوفان های شدید، سالانه خسارت های میلیاردی به زیرساخت های آن وارد می کند و چنین اقداماتی در مقابله و جبران خسارت های زیرساختی می تواند الگوی سایر جوانان منطقه باشد؛ ضمن اینکه ایجاد سرسبزی و کاشت نهال در ریگان می تواند طوفان های شن را کاهش دهد و از میزان خسارت های آن بکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده سبز 2 جوان ریگانی برای کمک به سرسبزی منطقه

ایده سبز 2 جوان ریگانی برای کمک به سرسبزی منطقه