مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-07حوادث

پدیده غارنشینی در تهران!


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند مخوفی خبر داد که در معادن متروکه حاشیه تهران اتراق و در تاریکی شب اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارتن خوابی پدیده ای که بارها و زمانی که در خیابان ها و کوچه پس کوچه های سطح شهر تردد می کنیم با آن مواجه می شویم.

عده ای که به خاطر بی خانمانی روزها در کنار خیابان به گدایی می پردازند و برخی از این افراد هم به کار جمع آوری ضایعات روی می آورند و شب ها برای استراحت به غارها پناه می برند.

با شناسایی محل زندگی غارنشین ها به سراغ این افراد رفته و در جنوبی ترین نقطه پایتخت و در اطراف شهرستان ری با آنها به گپ و گفت پرداختم.

پس از عبور از مسیر پر پیچ و خم و سربالایی کوه های اطراف به غارهایی رسیدم که با اسپری های رنگ مانند پلاک خانه ها شماره گذاری شده بودند و هر غاری برای خود به اصطلاح یک پلاک داشت.

پس از کمی پیاده روی به دهانه یکی از غارها رسیدم که به صورت دالان بود و شیب نسبتا تندی هم داشت.

یا الله یا الله کسی هست؟ با سرو صدایی که به راه انداختم و حضور خودم را در این محل اعلام کردم، آقایی با سر و وضعی ژولیده به بیرون آمد و از من پرسید که چه کسی هستم پس از معرفی خودم سوالاتی از او پرسیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده غارنشینی در تهران!

پدیده غارنشینی در تهران!