مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-07اقتصادي

رسیدگی به 2 هزار شکایت مردمی از ابتدای سال توسط اتاق اصناف


رییس اتاق اصناف مرکز استان قم از رسیدگی به دو هزار شکایت مردمی از ابتدای سال جاری توسط بازرسان این اتاق و اتحادیه ها خبر داد و تصریح کرد: آمار نشان می دهد بیش از 90 درصد اصناف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشتاز بوده اند.

- حمید خرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با تقدیر و تشکر از همراهی کسبه و اصناف قم در شرایط کرونایی اظهار کرد: تردیدی نیست که بسیاری از کسب و کارهای صنفی با شیوع بیماری کرونا با مشکلات مختلفی مواجه شده اند و این موضوع، رکود حاکم بر بازار استان را نیز تشدید کرده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اصناف استان از همان ابتدای شیوع کرونا و برای مبارزه با این بیماری و قطع زنجیره آن در صحنه بودند و تلاش داشتند تا تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا را عملیاتی کنند و البته در این مسیر، خسارت هایی هم به برخی اصناف وارد شده که می طلبد تا مسؤولان توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان همچنین با ابراز تأسف از گسترش ویروس کرونا و گسترش موج پنجم این بیماری تأکید کرد: مجددا در این موج اخیر و با هدف کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، محدودیت ها و البته تعطیلی هایی در واحدهای صنفی اعمال شد که باید از همراهی اصناف در ماه های اخیر و رعایت بیش از 90 درصد پروتکل های بهداشتی تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 2 هزار شکایت مردمی از ابتدای سال توسط اتاق اصناف

رسیدگی به 2 هزار شکایت مردمی از ابتدای سال توسط اتاق اصناف