مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-07پزشكي

نصب هشت اکسیژن ساز جدید در بیمارستان های خراسان رضوی


عضو ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشت دستگاه اکسیژن ساز جدید در پنج بیمارستان مشهد و کاشمر نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد و کمیته های وابسته به آن، با بیان این که بر اساس داده های دریافتی و به روز شده، 20 قلم پرمصرف دارویی شناسایی شده و با پیگیری های صورت گرفته 80 تا 90 درصد نیاز این داروها تأمین شده است، اظهار کرد: مأموریت های محوله در پنج محور تأمین و مدیریت دارو با پیش بینی 2 ماهه برای بیمارستان ها و داروخانه ها، تأمین ملزومات بیمارستانی تا 2 ماه، تأمین و مدیریت تجهیزات برای بخش های کوویدی موجود و توسعه و تأمین اکسیژن بیمارستان های کرونایی و پیش بینی موج ششم، بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه تأمین و توزیع داروی شهری و بیمارستانی طبق آمار HIS و تهیه نقشه توزیع شهری و تأمین تجهیزات بیمارستانی طبق آمار BMQ، آمار سامانه اکسیژن و آمار میدانی برآوردشده با نیازهای مدیریت درمان، اقدام می شود.

رییس کمیته دارو و تجهیزات پزشکی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که در بحث اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، داروهای پرمصرف شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: میانگین مصرف یک تا دو هفته داروهای کرونایی بیمارستانی برآورد شده تا داروی جدید قبل از اتمام داروی موجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب هشت اکسیژن ساز جدید در بیمارستان های خراسان رضوی

نصب هشت اکسیژن ساز جدید در بیمارستان های خراسان رضوی