مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-07اقتصادي

ورود محموله ریل سوم به پروژه مترو قم/اولویت ریل گذاری در فاز نخست خط یک


مدیرعامل قطار شهری قم از ورود محموله ریل سوم به متروی قم خبر داد و گفت: اولویت اجرای ریل سوم در فاز نخست خط یک قطار شهری این کلانشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، منصور درویشی در گفت وگو با خبرنگاران، به ورود محموله ریل سوم به پروژه قطار شهری قم اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس محاسبه و نقشه ها برای مرحله نخست بهره برداری برای حدود شش کیلومتر مسیر تونل و حدود شش کیلومتر از مسیر دپو به عنوان آماده سازی برای فاز نخست، حدود 18 کیلومتر ریل سوم و متعلقات آن را خریداری که محموله نخست ششم شهریور 1400 وارد و برای نصب آماده می شود.

وی با بیان اینکه روسازی خط نخست پروژه مترو قم به پایان رسیده و روسازی فاز دوم نیز آغازشده است، گفت: پیش بینی می شود برای 15 تا 20 روز آینده مقدمات نصب ریل سوم در تونل آغاز شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه هایی که برای راه اندازی و تست گرم پروژه مترو قم وجود دارد، از سمت ایستگاه مطهری به سمت ایستگاه 13 نصب ریل سوم آغاز می شود.

درویشی خاطرنشان کرد: قابلیت نصب ریل روزانه 250 تا 300 متر است و بلافاصله پس از اتمام عملیات روسازی، پیمانکار این آمادگی را دارد که نصب ریل سوم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود محموله ریل سوم به پروژه مترو قم/اولویت ریل گذاری در فاز نخست خط یک

ورود محموله ریل سوم به پروژه مترو قم/اولویت ریل گذاری در فاز نخست خط یک