مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-07پزشكي

نمایه شدن یک مجله دندان پزشکی ایرانی در اسکوپوس


مجله Frontiers in Dentistry مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اول سپتامبر سال 2021 برای نمایه سازی در Scopus پذیرفته شده است.

- مجله Frontiers in Dentistry مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در اول سپتامبر سال 2021 برای نمایه سازی در Scopus پذیرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، Frontiers in Dentistr اولین مجله دندان پزشکی ایرانی به زبان انگلیسی است که با نام Journal of Dentistry of Tehran University of Medical Sciences در سال 2004 به صورت فصل نامه و منظم توسط مرکز تحقیقات دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد و فعالیت خود را در ابتدا به صورت فصل نامه آغاز کرد و سپس به شکل ماهنامه و دو ماهنامه ادامه داد.

هدف این مجله انتشار اطلاعات به روز و با کیفیت بالا در تمام زمینه های دندانپزشکی، علوم بهداشت دهان و دندان و رشته های مرتبط است و همواره تلاش می کند تا همگام با رشد سریع نشریات حرکت نماید و در حد توان در انتشار نتایچ تلاشهای علمی که در کشورهای مختلف در این عرصه ها انجام می گیرد، کوشا باشد.

این مجله در سال 1394 به عنوان مجله علمی پژوهشی برگزیده در هفدهمین جشنواره ابن سینا معرفی شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ از سال 1397 تلاش جهت ارتقای مجله و حضور در نمایه های علمی برتر جهان با تغیر نام مجله، تغییر شیوه انتشار از issue-based به article-based، دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایه شدن یک مجله دندان پزشکی ایرانی در اسکوپوس

نمایه شدن یک مجله دندان پزشکی ایرانی در اسکوپوس