مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-07اقتصادي

توقف فعالیت قطعه سازی قوامحرکه یک مسئله ریشه دار است/ بانک تخلف کرده


در سال 1373 شرکت تولیدی قوای محرکه کرمان خودرو در منطقه آزاد اقتصادی ارگ بم تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت های خود در زمینه کاهش هرچه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور تلاش کند.

- ایسنا/کرمان در سال 1373 شرکت تولیدی قوای محرکه کرمان خودرو در منطقه آزاد اقتصادی ارگ بم تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت های خود در زمینه کاهش هرچه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اهداف اصلی که برای فعالیت های جاری شرکت قوای محرکه کرمان خودرو در زمان تاسیس مدنظر قرار گرفت شامل تامین نیازهای داخل کشور، خودکفایی در ساخت قطعات و رفع وابستگی به کشورهای خارجی، تمرکز بر کیفیت و تحقق مدیریت کیفیت جامع، حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات صنعتی، عرضه خدمات پس از فروش به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی بوده است.

فرماندار بم در گفت و گو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: توقیف قوامحرکه یک مسئله ریشه دار است که پس از گذشت 18سال از ورود قطعات در این مجموعه می گذرد.

هادی شهسوارپور افزود: شرکت قوا محرکه و بانک ملت به عنوان شرکای سرمایه گذار در منطقه اقتصادی ارگ جدید همکاری را آغاز کردند و شرکت قوا محرکه با 10 درصد و بانک با 90 درصد از طریق تسهیلات توسط صندوق ذخیره ارزی به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت قطعه سازی قوامحرکه یک مسئله ریشه دار است/ بانک تخلف کرده

توقف فعالیت قطعه سازی قوامحرکه یک مسئله ریشه دار است/ بانک تخلف کرده