مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-07اقتصادي

دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری در فارس راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از راه اندازی دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت این دبیرخانه با 9 خواهر خوانده بین المللی شهر شیراز انجام شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از راه اندازی دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت این دبیرخانه با 9 خواهر خوانده بین المللی شهر شیراز انجام شود.

هادی شه دوست شیرازی سه شنبه 16 شهریور در نشست هم افزایی دستگاه های متولی برگزاری رویدادهای بیست و پنجمین یادروز حافظ شیرازی، گفت: استفاده از ظرفیت شبکه های برون مرزی و اطلاع رسانی در سطح بین المللی برای برگزاری روز بزرگداشت خواجه حافظ شیرازی نقش مؤثری را در معرفی بیشتر لسان الغیب دارد.

ای افزود: پیش بینی می شود اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری با 9 خواهر خوانده بین المللی شهر شیراز انجام شود.

مرتضی جعفری، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه مسیرهای گردشگری ادبی در شیراز تنظیم شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری ادبی آموزش دیده توسط مدیریت گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری در فارس راه اندازی می شود

دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری در فارس راه اندازی می شود