مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-07سياسي

پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید صدرا


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  شهرستان شیراز از استمرار پیگیری های این شرکت برای  ادامه احداث شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه جدید در صدرا خبر داد.

- ، بهمن بهروزی صبح سه شنبه در جلسه خود با اعضای شورای شهر صدرا و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در تالار زنده یاد نمازی از پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید در صدرا خبر داد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز با اشاره به ادامه اجرای پروژه های آب و فاضلاب این شهرستان برای شهر صدرا و مردم این شهر اظهار کرد: رشد و گسترش شهرصدرا و تکمیل نشدن زیرساختها باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم و همچنین دستگاه های متولی مربوطه نظیر شرکت آب و فاضلاب شیراز شد که این شرکت پس از تحویل این شهر تمام توان خود را برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها در بخش آب و فاضلاب بکار گرفت.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب شیراز با اقدامات اساسی و پربازده تأمین و توزیع آب پایدار از چاه ها و خط دوم آب رسانی و همچنین با احداث تصفیه خانه شرق و صدرا و نیز ارتقا کمی و کیفی تصفیه خانه قدیمی صدرا گام های مؤثری جهت رفاه و آسایش مردم خوب این شهر برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید صدرا

پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید صدرا