مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-07سياسي

کاهش چشمگیر بستری و مرگ در افراد واکسینه شده


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران ضمن اعلام تلقیح بیش از 5میلیون و 611هزار دوز واکسن کرونا در تهران، در عین حال از برنامه ریزی های انجام شده جهت معرفی مراکز 24 ساعته واکسیناسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در حاشیه مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید، از نهادهای حقیقی و حقوقی به منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون درخواست همکاری اعلام کرد.

بنابر اعلام وبدا، روز گذشته مرکز واکسیناسیون تجمیعی بیمارستان نیکان سپید واقع در شرق پایتخت با حضور دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افتتاح شد.

دکتر زالی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: با افتتاح این مرکز به همت بخش خصوصی که در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی صورت گرفت، ظرفیت واکسیناسیون روزانه شهروندان تهران افزایش یافت.

مرکز واکسیناسیون تجمیعی بیمارستان نیکان سپید صد و چهارمین مرکز در کلانشهر تهران و 132 امین مرکز در استان تهران است که امکان تزریق سه هزار دز واکسن در روز را دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد مشارکت فعالانه بخش خصوصی در امر پیشگیری، و مقابله با بحران کرونا در پایتخت هستیم، افزود: بنابر تاکید دکتر عین الهی، وزیر بهداشت مبنی بر افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر بستری و مرگ در افراد واکسینه شده

کاهش چشمگیر بستری و مرگ در افراد واکسینه شده