مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-07سياسي

سهمیه قاریان مازندران برای مسابقات کشوری افزایش یابد


مدیرکل اوقاف وامورخیریه مازندران، خواستار افزایش سهمیه قرآنی قاریان این استان برای شرکت درمرحله کشوری با توجه به جایگاه مهم استان شد.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی دوشنبه شب در آیین اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در مرکز بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل گفت، در سال های اخیر قاریان مازندرانی در مسابقات کشوری همواره بالاتر از دیگر استان ها درخشش داشتند وبا توجه به روند افزایشی تعداد قاریان ملی و بین المللی از این استان ضروری است که امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در افزایش سهمیه استان ها ازجمله مازندران برای مرحله کشوری مسابقات سال جاری اقدام کند.

وی افزود: در سال های اخیر تعداد مراکز و مؤسسات فرهنگی و قرآنی در سطح مازندران افزایش قابل توجهی داشته و همزمان تعداد شرکت کننده ها در مسابقات استانی نیز در این سال ها افزایش قابل ملاحظه داشته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به اینکه امسال در مرحله شهرستانی بیش از هزار و500 نفر درسایت مربوط به چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف نام نویسی کرده بودند، تصریح کرد، از این شمار برترین ها به مرحله منطقه ای صعود و در نهایت حدود 150 نفر به مرحله استانی راه یافته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه قاریان مازندران برای مسابقات کشوری افزایش یابد

سهمیه قاریان مازندران برای مسابقات کشوری افزایش یابد