مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-07ورزشي

نماینده یزد در مجلس: لزوم استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر ضرورت توجه به تیم های پایه برای تقویت ورزش استان گفت: ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در جریان دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان زارچ با اشاره به ضرورت توجه به توسعه امکانات ورزشی در نقاط کم برخوردار اظهار کرد: اجرایی شدن سند آمایش نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه نقاط مختلف استان و کشور دارد.

وی افزود: در حوزه سرانه ورزشی متاسفانه برخی نقاط استان از جمله شهرستان یزد با کمبود شدید سرانه روبرو هستند و در برخی نقاط دیگر وضعیت بهتر است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی توجه به استعدادیابی در تمام نقاط استان بسیار مهم است و در صورتی که بخواهیم آینده ورزش استان یزد درخشان و پرافتخار باشد باید از الان بر روی ورزش های پایه به وسیله استعدادیابی و حمایت سرمایه گذاری کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد به هزینه های تیم های ورزشی اشاره کرد و گفت: در راستای تامین اعتبار برای تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ باید از ظرفیت شرکت های خصوصی و کارخانجات استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده یزد در مجلس: لزوم استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی

نماینده یزد در مجلس: لزوم استفاده از بخش خصوصی برای تکمیل زیرساخت های ورزشی