مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-06سياسي

23 شهریور هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز برگزار می شود


مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: مراسم افتتاحیه این اجلاس 23 شهریور در محوطه مسجد کبود و اختتامیه آن، 25 شهریور در محوطه مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جلسه هماهنگی و پشتیبانی هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این نشست آخرین هماهنگی ها درخصوص نحوه برگزاری مراسم، دعوت میهمانان و تأمین امکانات و اعتبارات مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در این نشست بر همکاری همه دستگاه ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تأکید کرد و گفت: تبریز کانون دلدادگان اهل بیت است و این همایش باید در شأن و جایگاه تبریز برگزار شود.

  حمیدرضا قاسم زاده همچنین بر تشکیل شورای سیاست گذاری و اجرایی این اجلاسیه تأکید کرد و گفت: جلسه مشترک این شورا با کمیته های تخصصی طی هفته جاری تشکیل شود.

  مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: با توجه به شرایط کرونایی، این مراسم با ظرفیت محدود و با حضور یکصد و پنجاه نفر برگزار می شود تا سنت حسنه قدردانی ، قدرشناسی و تکریم از خادمان و پیرغلامان حسینی پابرجا بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 شهریور هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز برگزار می شود

23 شهریور هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز برگزار می شود