مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-06سياسي

کسب رضایت مردم با کار و خدمت صادقانه مسئولان امکان پذیر است


نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رضایت خداوند در گرو راضی نگه داشتن مردم است گفت: کسب رضایت مردم با کار و خدمت صادقانه مسئولان امکان پذیر است.

- ، حسین نوش آبادی ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از مدیران برتر شهرستان پیشوا که با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار تهران، فرماندار پیشوا و جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: از تلاش های شبانه روزی مدیران شهرستان پیشوا که در این شرایط سخت و دشوار کرونایی و وضعیت نامناسب اقتصادی به مردم خدمت می کنند، قدردانی می نمایم.

نوش آبادی با بیان اینکه رضایت خداوند در گرو راضی نگه داشتن مردم است گفت: این مهم در نظام جمهوری اسلامی که یک نظام مردم سالار دینی است، با کار و خدمت صادقانه تحقق می یابد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: اگر انسان ها بتوانند خدمتی هر چند کوچک انجام دهند، در پیشگاه خداوند بزرگ محفوظ و امن خواهد ماند.

وی با بیان اینکه مردم ما، مردم قانعی بوده و با حداقل ها راضی می شوند افزود: این از ویژگی ملت ما است و همین که ببینند مدیران تلاش کرده و زحمت می کشند، رضایتمندی شان حاصل می شود هر چند با رضایت مطلوب آنها فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رضایت مردم با کار و خدمت صادقانه مسئولان امکان پذیر است

کسب رضایت مردم با کار و خدمت صادقانه مسئولان امکان پذیر است