مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-06اقتصادي

آشنایی با گرایش ساخت و تولید


انجمن علمی مکاترونیک دانشگاه شهید بهشتی، آشنایی با گرایش ساخت و تولید و بازار کار آن از سلسله وبینارهای چشم انداز را برگزار می کند.

- انجمن علمی مکاترونیک دانشگاه شهید بهشتی، آشنایی با گرایش ساخت و تولید و بازار کار آن از سلسله وبینارهای چشم انداز را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، گرایش ساخت و تولید از جامع ترین گرایش های مهندسی مکانیک است بطوری که دروسی از رشته های مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی مواد در این گرایش کاربرد دارد.

مهندسان این گرایش قادر خواهند بود که فرآیند ساخت یک محصول را طراحی کرده، روند تولید را با فراگیری دروسی همچون شکل دهی، برش دهی، مونتاژ را طرح ریزی کنند و پس از بررسی امکانات موجود بهترین روش را برای تولید محصول پیشنهاد دهند و هزینه ها را به حداقل رسانند.

در این گرایش دانشجویان به آشنایی با مباحثی همچون: جوشکاری، ریخته گری، ابزارسازی، ماشین کاری و تعمیرات و نگهداری می پردازند.

یکی دیگر از مباحثی که دانشجویان در طول تحصیل به بادگیری آن می پردازند این است که بتوانند پروژه های مختلف را بررسی کرده و اقداماتی در جهت به صرفه بودن پروژه ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند و همچنین روندها، ابزارها و تجهیزات را بررسی کرده و آن ها را بهبود ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با گرایش ساخت و تولید

آشنایی با گرایش ساخت و تولید