مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-06سياسي

ضرورت توجه به امکانات درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری


شهردار قم از بودجه حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومانی درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری قم در سال جاری خبر داد و خواستار بازنگری در ارائه تسهیلات درمانی به رانندگان حمل و نقل عمومی بر اساس این بودجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر سخن می گفت با اشاره به مصوبه هفته قبل این شورا درباره ارائه تسهیلات درمانی به رانندگان حمل و نقل عمومی اذعان کرد: این طرح قطعا دارای بار مالی است و باید تکلیف آن بر اساس کار کارشناسی دقیق تر مشخص شود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اطلاعات لازم و کافی برای تدوین این لایحه وجود نداشته است و از این رو ضرورت بازنگری در آن احساس می شود.

شهردار قم سپس به بودجه حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومانی این درمانگاه در سال جاری توجه داد و اظهار کرد: درآمد متصور این درمانگاه در سال 1400، حدود 750 میلیون تومان است و از این رو، یارانه حدود دو میلیارد تومانی برای هزینه های این درمانگاه در سال جاری لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، لازم است تا موضوع تسهیلات درمانی رانندگان حمل و نقل عمومی بویژه در بحث بیمه و تفاوت هزینه های مربوط به پزشک عمومی و پزشک متخصص مجددا مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به امکانات درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری

ضرورت توجه به امکانات درمانگاه سیدالشهداء (ع) شهرداری