مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-06اقتصادي

جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی


مصطفی بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب بیش از 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ ها در رویدادهای دوشنبه های استارت آپی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، بیست و نهمین رویداد دوشنبه های استارت آپی   در حوزه پسماند و محیط زیست  به منظور شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر برگزاری شد.

دکتر مصطفی بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم سایر فعالان اکوسیستم را تحت پوشش قرار دهیم و خدمات صندوق را به آن ها هم ارائه کنیم.

دوشنبه های استارتاپی  با همین نگاه ایجاد شد تا به سراغ مجموعه ها و استارتاپ هایی برویم که فرایند شتابدهی را گذرانده اند و محصول اولیه آن ها توسعه پیدا کرده و سابقه فروش دارند و نیاز به جذب سرمایه دارند برای اینکه کسب و کار خود را رشد دهند.

  بغدادی در مورد میزان سرمایه جذب شده در 28 رویداد برگزار شده پیشین توضیح داد و گفت:صندوق نوآوری و شکوفایی تا به امروز میزبان 190 استارتاپ در 28 رویداد دوشنبه های استارتاپی بوده است و تلاش کرده ایم به تامین مالی آن ها کمک کنیم.

تاکنون حدود 50 میلیارد تومان جذب سرمایه برای 16  استارتاپ حاضر در  رویدادهای گذشته داشته ایم و چیزی نزدیک به 29 میلیارد تومان هم برای 14 استارتاپ دیگر در حال مذاکره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی

جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی