مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-06سياسي

تصویب تحقیق و تفحص از شستا در کمیسیون اقتصادی مجلس


با توجه به توضیحات ارائه شده و نشست های گذشته با رای نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال 1392 الی 1399 تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی در مدت زمان تعیین شده احکام قانونی را رعایت نکرده است، ادامه داد: نمایندگان بانک مرکزی در نشست امروز  پاسخ ها و توضیحاتی را ارائه کردند و مقرر شد تعهدات زمان بندی شده ای را ارائه کند؛ در صورت پایبندی به این تعهدات اعمال ماده 234 از دستورکار کمیسیون خارج می شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شستا بود، گفت: با توجه به توضیحات ارائه شده و نشست های گذشته با رای نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال 1392 الی 1399 تصویب شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح مالیات بر عایدی سرمایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: آقای طغیانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی هفته گذشته و نظر مکتوب دستگاه های ذی ربط در زمینه طرح مالیات بر عایدی سرمایه را ارائه کرد و مقرر شد هفته آینده آخرین ویرایش طرح مذکور ارائه و در دستورکار کمیسیون قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تحقیق و تفحص از شستا در کمیسیون اقتصادی مجلس

تصویب تحقیق و تفحص از شستا در کمیسیون اقتصادی مجلس