مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-06ورزشي

با عدالت وشایسته سالاری بهترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم


ظرفیتهای خوبی در بخش بانوان وجود دارد، باید تلاش کنیم با رعایت عدالت و توجه به شایسته سالاری بهترینها را در اردوی تیم ملی حفظ کنیم.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اعضای کمیته فنی فدراسیون که به من اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به من سپردند تشکر می کنم.

از تمام سرمربیان و مربیان پیشین تیم ملی بانوان هم قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم موفقیت های بیشتری با تیم ملی کسب کنیم.

وی افزود: من از مشاورین صاحب نام و پیشکسوت که در گذشته و حال زحمات شایانی کشیده اند در این راه کمک خواهم گرفت چون هدفم بالا بردن سطح فنی و موفقیت این تیم است.

سرمربی تیم ملی بانوان کاراته گفت: اردو اول را با حضور ملی پوشان، چهار نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور و نفرات برتر این انتخابی درون اردویی تشکیل می دهیم تا پس پایان تمرینات در این مرحله، یک انتخابی مجدد در مرحله دوم اردو برگزار خواهیم کرد تا ورزشکارانی که توانایی بیشتری دارند در اردوی تیم ملی بمانند.

فرخناز ارباب در ادامه درباره برنامه های تیم ملی بانوان عنوان داشت: در اولین گام نفراتی که دارای رنکینگ جهانی هستند و می توانند در کاراته وان شرکت کنند را به مسکو اعزام خواهیم کرد تا محک جدی برای آنها باشد و سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عدالت وشایسته سالاری بهترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم

با عدالت وشایسته سالاری بهترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم