مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-06اقتصادي

صفر تا صد هزینه های بیماران کرونایی/سهم بیمه شدگان چقدر است


مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، میزان هزینه بیمه سلامت برای بیماران کووید 19 از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حنان حاجی محمودی گفت: کل هزینه بستری بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت تا خردادماه بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان شده است که با احتساب 90 درصد سهم سازمان و کسر مبالغ خارج از تعهد، تا کنون بالغ بر دو هزار و 316 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: هزینه های بستری این بیماران در بخش دولتی به طور میانگین 8 میلیون و 600 هزار تومان تمام می شود و بسته به نیاز بیماران به ای سی یو، این هزینه ها بیشتر نیز خواهد شد.

همچنین هزینه بستری این بیماران در بخش خصوصی طرف قرارداد که از طریق سامانه سپاس به سامانه رسیدگی سازمان ارسال شده است، به طور میانگین 22 میلیون تومان بوده است.

همچنین در بیمارستان های غیر طرف قرارداد با رعایت ضوابط مربوطه، امکان محاسبه و پرداخت سهم بیمه پایه هزینه های بستری برای صندوق های بیمه پرداز در قالب خسارت متفرقه با ارائه اسناد مثبته (صورتحساب بستری و ضمائم) فراهم است.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه میانگین سهم سازمان پرداختی در سال جاری بابت هر پرونده بستری درمان کرونا معادل 6 میلیون و 700 هزار تومان بوده است، گفت: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد هزینه های بیماران کرونایی/سهم بیمه شدگان چقدر است

صفر تا صد هزینه های بیماران کرونایی/سهم بیمه شدگان چقدر است