مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-06پزشكي

واکسیناسیون جمعیت روستایی همدان با طرح ده گردی


معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: واکسیناسیون در استان همدان، روند خوبی دارد، 34 درصد از جمعیت هدف واکسیناسیون حداقل دُز اول واکسن را دریافت کردند، - ایسنا/همدان معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: واکسیناسیون در استان همدان، روند خوبی دارد، 34 درصد از جمعیت هدف واکسیناسیون حداقل دُز اول واکسن را دریافت کردند، جمعیت روستایی را با طرح "ده گردی" و مراجعه به منازل، واکسینه کردیم و در واکسیناسیون مادران باردار نیز جزء پنج استان برتر کشور هستیم.

دکتر محمد خزایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای شروع واکسیناسیون تا روز 13 شهریورماه، 639 هزار و 457 دز واکسن، در استان همدان، تزریق شده است،تصریح کرد: 427 هزار و 923 دُز از واکسن های تزریقی برای دُز اول و 211 هزار و 534 دُز برای دُز دوم واکسن، بوده است.

وی ادامه داد: 34.

3 درصد از جمعیت هدف واکسیناسیون در کل استان، دُز اول واکسن را دریافت کردند و 17 درصد جمعیت مشمول واکسیناسیون، با دریافت دو دُز واکسن، به صورت کامل، واکسینه شدند.

معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به واکسیناسیون 94 درصدی افراد بالای 60 سال، مطرح کرد: روزانه حدود نیم تا یک درصد جمعیت هدف استان، واکسینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون جمعیت روستایی همدان با طرح ده گردی

واکسیناسیون جمعیت روستایی همدان با طرح ده گردی