مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-05حوادث

سرقت دستگاه های شوک درمانگاهی در قم


متهمان اذعان داشتند موقعیت های مناسبی برای سرقت آمپول های رمدسیویر بیماران کرونایی داشته اما به علت نخریدن توسط همراه بیماران بستری شده کرونایی از دستبرد به انبار دارو درمانگاه منصرف شده اند.

- فرمانده انتظامی قم از دستگیری سارقان 2 دستگاه شوک اتاق CPR و سی.

تی.

اسکن یکی از درمانگاه های این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکشنبه شب روابط عمومی نیروی انتظامی قم سردار سیدمحمودمیرفیضی درگفت وگویی اظهارداشت: درپی سرقت 2 دستگاه شوک الکترو شوک از اتاق CPR و سی.

تی.

اسکن یکی از درمانگاه های قم به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال، موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی استان به درمانگاه مذکور مراجعه و ضمن بازبینی تصاویر چند روز متوالی دوربین های مداربسته سرانجام یکی از کارکنان بخش خدمات، که طی چندین نوبت درزمان های مختلف با در اختیار داشتن چرخ حمل زباله و در هنگام حضور نداشتن دیگر کارکنان به اتاق های اشاره شده تردد داشته به عنوان مظنون دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قم خاطرنشان کرد: در ادامه متهم طی تحقیق های صورت گرفته به جرم خود اعتراف و از همدستی و پیشنهاد فروش تجهیزات و داروهای پزشکی توسط یکی دیگر از کارکنان بخش خدماتی درمانگاه پرده برداشته که نامبرده نیز دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت دستگاه های شوک درمانگاهی در قم

سرقت دستگاه های شوک درمانگاهی در قم