مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-05بين الملل

گفت وگوی تلفنی رییس جمهور مصر با رییس رژیم صهیونیستی


رسانه های رژیم صهیونیستی به دنبال گفت وگوی تلفنی امروز رییس جمهور مصر با رییس رژیم صهیونیستی گفتند که قاهره برای ازسرگیری تماس های میان حماس و اسراییل بر سر مبادله اسرا آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با اسحاق هرتزوگ   رییس رژیم صهیونیستی  پست جدیدش و همچنین  سال نو عبری را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، ریاست جمهوری مصر در بیانیه ای اعلام کرد که هرتزوگ ضمن قدردانی از تبریک رییس جمهور از نقش فعال مصر در دستیابی به صلح و ثبات در منطقه تحت رهبری آن قدردانی کرد.

دو طرف همچنین روابط دو جانبه بین دو طرف  و همچنین مسائل و پرونده های مورد علاقه مشترک با توجه به خطرات منطقه، علاوه بر تلاش برای احیای مذاکرات صلح را مورد بحث قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی پس از این دیدار اعلام کردند، مصر آماده است تا تماس های میان اسراییل و حماس درباره مبادله اسرا را پس از عیدهای یهودی از سر گیرد.

رژیم صهیونیستی طی مدتی که از پایان تجاوز اخیر آن به نوار غزه می گذرد، درصدد است که تعهد خود برای کاهش محاصره غزه را با موضوع مبادله اسرا مرتبط کند؛ اما مسئولین گروه های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که به دشمن باج نمی دهند و اسرای صهیونیست در برابر اسرای فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی رییس جمهور مصر با رییس رژیم صهیونیستی

گفت وگوی تلفنی رییس جمهور مصر با رییس رژیم صهیونیستی