مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-05حوادث

استمرار برخورد با رانندگانی که با خودرو پلاک مخدوش تردد می کنند


پلیس با رانندگان متخلفی که بدون پلاک یا با پلاک مخدوش تردد می کنند به مصوبات ستاد ملی کرونا بی توجه هستند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مصطفی دالوند امروز یکشنبه در سخنانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی سواری سمند با شماره پلاک دستکاری شده در شهرستان دورود، در حال تردد است موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس راه استان، خودرو شناسایی و پس از توقیف به پارکینگ انتقال و راننده آن نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها خط قرمز پلیس است، گفت: هر گونه دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک خودرو یا برداشتن آن جرم محسوب می شود و خاطیان به دستگاه قضایی معرفی و 6 ماه تا یک سال حبس در انتظار آنها خواهد بود.

سرهنگ دالوند با اشاره به استمرار برخورد با رانندگانی که مبادرت به تردد با خودروهای دارای پلاک مخدوش می کنند؛ افزود: پلیس با رانندگان متخلفی که بدون پلاک یا با پلاک مخدوش در حال تردد بوده و به مصوبات ستاد ملی کرونا بی توجه هستند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار برخورد با رانندگانی که با خودرو پلاک مخدوش تردد می کنند

استمرار برخورد با رانندگانی که با خودرو پلاک مخدوش تردد می کنند