مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-05حوادث

کلاهبرداری از مردم با جعل آگهی در سایت دیوار


رییس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان با ترفند درج آگهی جعلی فروش موبایل در سایت دیوار، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ سید نظام موسوی افزود: با مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان در سایت دیوار، پرونده ای در این پلیس تشکیل شد و موضوع در دستور کار پلیس فتا غرب تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه از شاکیان نشان داد که آنها از طریق آگهی درج شده در سایت دیوار قصد خرید موبایل داشته اند که پس از واریز مبلغی به عنوان بیعانه به شماره حساب اعلام شده، فروشنده دیگر پاسخگو تماس نبوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این متهم با درج آگهی با قیمت وسوسه انگیز فروش گوشی موبایل آیفون و در سایت دیوار، اقدام به اخذ بیعانه از قربانیان می کرد و پس از اخاذی از چندین نفر سیم کارت خود را تعویض و مجدداً با مشخصات دیگری اقدام به درج آگهی می کرده است، در نهایت کارشناسان پلیس فتا پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با دادسرا، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران دستگیر کردند و مقدار زیادی کارت بانکی به اسم های مختلف کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از مردم با جعل آگهی در سایت دیوار

کلاهبرداری از مردم با جعل آگهی در سایت دیوار